22 February 2012

Μια μέρα στο πλαίσιο


Τις προάλλες ανακάλυψα ότι δεν έχω αρκετά παιχνίδια στο πλέϊστέσιο, πράγμα  που σημαίνει αρκετά πράγματα. Το πιο σημαντικό: όταν πτωχεύσει η χώρα (επίσημα) θα πρέπει να μείνω με αυτά που έχω για πάντα. Δηλαδή χάλια.

Αποφάσισα λοιπόν να πεταχτώ μέχρι το πλαίσιο για να ρίξω μια ματιά. Επειδή όμως δεν πάω στα κουτουρού όταν πρόκειται για ένα τόσο σοβαρό θέμα, πήρα μαζί και την wish list που έχω.
Φανταστείτε ότι φτάνω στην είσοδο του καταστήματος. Ξεκινάμε:

α) στην είσοδο κάθεται φύλακας ο οποίος με το που καταλαβαίνει ότι πλησιάζω, στήνεται σαν αλφαμίτης που περιμένει τον Α/ΓΕΕΘΑ

β) μου ανοίγει την πόρτα χαμογελαστός και με ρωτάει αν μπορεί να με βοηθήσει 

γ) τρία βήματα μετά έρχονται δυο πωλητές με μπλούζα «είμαι στην διάθεση σας» και με ρωτάνε αν μπορούν να με βοηθήσουν

δ) πηγαίνω στο τμήμα των παιχνιδιών και συναντάω έναν χαμογελαστό πωλητή που με ρωτάει πως μπορεί να με βοηθήσει

ε) δίνω wish list

στ) μου λέει ότι δυστυχώς δεν έχει κανένα παιχνίδι από την λίστα με ύφος γιατρού που ανακοινώνει έρπη ζωστήρα σε ασθενή

ζ) παίρνω στα χέρια μου κάτι εκτός λίστας γιατί νιώθω άσχημα να φύγω με άδεια χέρια μετά από όλα αυτά

η) ο πωλητής μου κόβει χαρτάκι και με ρωτάει αν μπορεί να με βοηθήσει και σε κάτι άλλο (γιατί σε αυτό με βοήθησε)

θ) η ταμίας με ρωτάει αν έχω κάποιο παράπονο από τους συναδέλφους της 

ι) ο αλφαμίτης με ρωτάει αν βρήκα αυτά που έψαχνα

κ) του λέω όχι

λ) παθαίνει σοκ, δεν έχει workflow για κάτι τέτοιο


Φεύγω νιώθοντας έντονα την ανάγκη να πάω σε ένα κατάστημα που θα μου φέρονται ως εξής:

α) πλησιάζοντας στην είσοδο, ο φύλακας μου πετάει χαλίκια στο κεφάλι και με κοροϊδεύει για το βάρος μου

β) μου ανοίγει την πόρτα μουρμουρίζοντας «καλώς τον μαλάκα»

γ) τρία βήματα μετά πέφτουν πάνω μου δύο πωλητές που παίζουν volley με σκληρούς δίσκους

δ) πηγαίνω προς το τμήμα των παιχνιδιών και δεν βρίσκω κανέναν… λίγο μετά ανακαλύπτω γιατί: παίζουν MW3 στο βάθος

ε) βρίσκω αυτό που ψάχνω και το παίρνω μόνος μου από το ράφι (wow)

στ) με διώχνουν από το τμήμα κακήν κακώς γιατί εμποδίζω τον προτζέκτορα

ζ) με τα παιχνίδια στο χέρι πλησιάζω το ταμείο

η) η πωλήτρια με κλέβει 10 ευρώ και δεν μου δίνει και απόδειξη

θ) ο φύλακας στην πόρτα μου βάζει τρικλοποδιά και μουρμουρίζει «ψόφος».


Μόνο εγώ το βρίσκω καλύτερο;

Συγχαρητήρια μάνατζερ του πλαισίου. 

Not.

5 comments:

Anonymous said...

EΠΙΤΕΛΟΥΣ, κάποιος αναφέρθηκε και σ' αυτό, κι έλεγα τι διάλο, μόνο σ' εμένα φαίνεται γελοίο, γαμώτι μου;
Αυτές οι ξενόφερτες κακο-ϋλοποιημένες αηδίες του κάθε καημένου -που νομίζει ότι επειδή έκανε πέντε σεμινάρια μάρκετινγκ έχει πιάσει την αγορά απ' τα αρκίντια- μας μάραναν...

Και που να πάς για hardware, εκεί να δεις!
Για το κάθε υποσύστημα απ' τη wish-list που δεν διαθέτει το κατάστημα, σου προτείνει ένα άλλο, που κατά σατανική σύμπτωση ΠΑΝΤΑ τυχαίνει να "έχω κι εγώ το ίδιο στο δικό μου το PC, και δεν είχα ποτέ πρόβλημα".
Εννοείται φυσικά πως οι nVidia (όλες) είναι καλύτερες απ' τις Ati (όλες) επειδή το λέει ΑΥΤΟΣ, τα GB του σκληρού που εσύ θες δεν είναι ποτέ αρκετά γιατί ΑΥΤΟΣ ξέρει πόσο γρήγορα θα γεμίσει (κάτω από Tera καίγεσαι, μάλλον), και Kingston μνήμες δεν έχουμε, όχι επειδη φέρνουμε-μόνο-συγκεκριμένες-μάρκες-για-να-πιάσουμε-καλύτερες-τιμές-και-ορίστε-πάρε-αυτές-που-είναι-εξίσου-καλές-και-έχουν-κι-αυτές-lifetime-εγγύηση, αλλά επειδή "δεν είναι πια τόσο καλές".

Ουφ! τώρα μου φαίνεται έχω και 'γω κατάθλιψη...


elPre

Azamat said...

Αφήνεις να εννοηθεί οτι τέτοιο είδος εξυπηρέτησης ειναι τυποποιημένο και απρόσωπο...Κάτι το οποίο έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τις τυπωμένες φανέλες με τους αριθμούς κ τα επώνυμα το οποίο παραπέμπει στο team spirit,togetherness,ubuntu κ ότι άλλο μπορεί να συμπληρώσει ο καθένας για την εκάστοτε εταιρική κουλτούρα...
great success..
ΝΟΤ

Flonsavardu said...

καλαμάρι σου αξίζει μια θέση στο πάνθεον. φράφο.

Koueen said...

Όλη η αυτή η προσπάθεια βελτιστοποίησης της εμπειρίας του πελάτη (έτσι δεν το λένε οι μαρκετίστες;) καταντάει κουραστική. Και το κακό είναι ότι σε κάνουν να νιώθεις άσχημα αν δεν ψωνίσεις που σημαίνει ότι θα αγοράσεις κάτι ακόμα και αν δεν το έχεις ανάγκη. Κάτω ο ψυχαναγκασμός!

Fallen angel said...

μα κι εσυ να μη θες βοήθεια.... τι πράμα είσαι!